Kingdom Come'da her hareketiniz hesaplanıyor
Warhorse tarafından geliştirilen Kingdom Come: Deliverance isimli rpg-aksiyon oyunu hakkında yeni detaylar ortaya sürüldü. Oyunun yaratıcı yönetmeni olan Dan Vavra dövüş sistemi hakkında bazı açıklamalarda bulunmak istedi. Ayrıtınlar yazının devamında!
Kingdom Come: Deliverance, özel animasyonlar kullanmadıklarını ve her bir objektifin işlemci tarafından hesaplandığını söyledi. Örneğin karakterlerimiz bir nesneye veya bir canlıya vurduğunda/etkileşime girdiğinde her hareketin hesaplandığını söylüyor. Kısacası diğer oyunlardaki önceden hazırlanmış olup animasyonlar Kingdom Come'da bulunmayacak. Bu konu ile ilgili bir bilgiyi Dan Vavra, bize şöyle bir örnek gösteriyor.
Örneğin, bir duvarın yanında duruyorsunuz, kılıcınızı çektiğinizde duvara sürtecek ve yavaşlayacak. Düşmana vurduğunuz da darbenin etkisi ile azalıcak. Bu ufak tefek ayrıntı olarak gözüksede dövüş oyunlarında vazgeçilmez ayrıntılardan biridir. Böyle ayrıntıları aktifleştirmek için 1 yıldan daha fazla uzun zamanını aldığını söyledi, bu tür ayrıntılar şimdiki nesilde (Xbox 360, Playstation 3) mümkün değildi. Bu sistemi geliştirmek gerektiğinden daha fazla zor.
Kingdom Come: Deliverance'ın Kickstarter kampanyasının da beklenilenden fazla başarılı gittiğini ve 300.000 sterlinlik bağış isteğinin 200.000 sterlini toplanmış halde. Kampanyanın bitiş süresine ise 28 gün var.