Duyuru, CD Projekt'in stüdyo başkanı Adam Kicinski'nin bu genişlemenin geliştirilmesinde birden fazla ekibin yer aldığını söylediği son kazanç çağrısı sırasında geldi. Oldukça uzun bir bekleyiş, özellikle The Witcher 3'ün iki büyük beğeni toplayan genişletmesinin temel oyunun piyasaya sürülmesinden sonraki bir yıl içinde düştüğü programına kıyasla.
Hayranların bu isimsiz genişlemenin piyasaya sürülmesinden sonra yolculuk etmek için daha fazla hikaye içeriği alıp almayacağı belli değil. Henüz anlatı veya ortam hakkında herhangi bir ayrıntı açıklanmadı, ancak stüdyo bu yıl daha fazla ayrıntının geleceğine söz verdi.
Haber, şu anda tüm platformlarda 18 milyon olan fütürist RPG için yüksek satış rakamlarının ortaya çıkmasıyla birlikte geliyor. Oyun kısa süre önce Xbox Series X|S ve PlayStation 5 (ve PC) için uzun zamandır gelecek olan 'yeni nesil' yükseltmesini aldı ve daha iyi bir deneyim sağlamak için büyük hata düzeltmeleri ve oyun düzenlemeleriyle birlikte geldi. Stüdyo düzenli güncellemeleri onayladı ve küçük DLC düşüşleri de durmuyor.
Genişletme, tıpkı temel oyun gibi CD Projekt'in şirket içi motoru REDengine üzerinde geliştiriliyor. Ancak, bir sonraki Witcher girişi gibi gelecekteki projeler için stüdyo Unreal Engine 5'e geçiyor.