Take-Two'nun CEO'su Strauss Zelnick geçtiğimiz günlerde verdiği bir röportajda GTA 6'nın yapım süreci ve beklentileri hakkında konuştu. Yöneticiye göre oyunun arkasındaki ekip hayranlara mükemmel bir ürün sunmak istiyor.
Konuşma sırasında Zelnick, büyük oyunların devamını tasarlamak söz konusu olduğunda geliştiricilerin karşılaştığı zorluklara değinerek Rockstar Games ekibinin projede "mükemmellikten daha azını" istemediğini belirtti.
The Aarthi and Sriram Show'a verilen röportaja aşağıdan göz atabilirsiniz. GTA 6 ile ilgili kısım videonun 31. dakikasında başlıyor.
Oyunculardan gelen baskı
Zelnick, topluluk baskısıyla nasıl başa çıktığı sorulduğunda, merakla Rockstar gibi Take-Two'nun sahibi olduğu Firaxis tarafından geliştirilen Civilization serisinden bahsetmeye başladı. CEO, "Civilization'da bir devam oyunu ya da başka bir şey yayınladığınızda her zaman önemli bir sorunla karşılaşırsınız, bu gerçekten seriyi yeniden yaratır" dedi. Daha sonra GTA hakkında konuşmak için kancayı eline alıyor.
"Bence bu, Rockstar'daki insanların Grand Theft Auto'nun her yeni yinelemesinde karşılaştıkları bir zorluk." Ona göre, hem tamamen yeni bir şey sunmalı hem de serinin hayranlarına tanıdık gelmelisiniz. CEO'ya göre Rockstar'ın bulduğu çözüm mükemmeliyetçilik. "Mükemmellikten daha azını aramayın ve oraya ulaşacağız" dedi.
Görünüşe göre, bu Rockstar ekibi için oldukça zorlu bir görev. Artık neredeyse her yerde bulunan GTA V, ilk olarak neredeyse 10 yıl önce piyasaya sürüldü. Devam oyunu, Michael, Franklin ve Trevor'ın hikayesinin neredeyse on yıldır farklı platformlar için yeniden yayınlandığını gören oyuncular için en çok beklenen oyunlardan biri.