The Elder Scrolls 6: Çıkış Tarihi, Oynanış, Hikaye ve Daha Fazlası
The Elder Scrolls 6 hakkında bildiğimiz her şey burada
Elder Scrolls 6 ufukta görünüyor. Bu ufkun ne kadar uzakta olduğundan hala tam olarak emin değiliz, ancak yaklaştığını biliyoruz. Bir sonraki Elder Scrolls oyunu için o kadar çok potansiyel var ki heyecanla dolup taşıyoruz.
The Elder Scrolls 6'nın şu ana kadar Elder Scrolls oyunlarını çok andıran Avowed gibi bir oyuna karşı nasıl bir performans sergilediğini görmek ilginç olacak. Umarız The Elder Scrolls 6 öncekilere ayak uydurur ve Bethesda yeni nesil oyunlarda en iyi RPG deneyimlerinden birini sağlayabilir.
The Elder Scrolls 6 hakkında şimdiye kadar bildiğimiz her şey burada.
The Elder Scrolls 6 çıkış tarihi
Peki, ne zaman çıkıyor? 3023, eğer şanslıysak. Aslına bakarsanız The Elder Scrolls 6'nın ne zaman çıkacağına dair hiçbir fikrimiz yok ancak Bethesda'nın bilim kurgu oyunu Starfield'dan bir süre sonra çıkacağını biliyoruz. Peki Starfield ne zaman başlayacak? 3016, sanırım. Bir kez daha, hiçbir fikrimiz yok.
Bethesda Game Studios'un direktörü ve baş yapımcısı Todd Howard, aslında E3 2019'da IGN'ye “herkesin çok sabırlı olması gerektiğini” söyledi ve var olmayan E3 2020'den hemen önce, Bethesda'da küresel pazarlamadan sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Peter Hines tweet attı: "Eğer sen' Ayrıntılar için bana geliyorlar, bundan yıllar sonra değil, beklentilerinizi gerektiği gibi yönetemiyorum.”
Genel olarak, The Elder Scrolls 6'nın en az birkaç yıl görünmesini beklemiyoruz. Bethesda'nın önce tüm bir bilim kurgu RPG'sinden geçmesi gerektiğini düşünürsek, en erken 2024'te göreceğimizi hayal ediyoruz ve hepimiz bunun ne kadar süreceğini biliyoruz
Hangi konsollara ineceğini bile bilmiyoruz. PC'ye çıkması muhtemel, ancak Xbox Series X ve PS5'e mi inecek yoksa yaşam döngülerini tamamen aşacak mı? Bu oyun hakkında ne kadar az şey bildiğimiz düşünülürse her şey mümkün.
Yaz gelip geçtiğinden, Bethesda'nın 2021'deki bir sonraki etkinliğine kadar The Elder Scrolls 6 hakkında bir şey duymayacağız. The Elder Scrolls 6.
Todd Howard, GamesIndustry.biz ile yaptığı bir röportajda The Elder Scrolls 6'nın Xbox'a özel olmasının "hayal etmesi zor" olduğunu söyledi.
Howard, "Zamanı geldiğinde izleyicilerimiz için neyin en mantıklı olduğuna karar vereceğiz ve bunun neye benzediğini bugün gerçekten yansıtamam" dedi.
İçeriden Tyler McVicker'a göre, The Elder Scrolls 6'nın 2026'dan 2027'ye kadar piyasaya sürülmemesi tamamen mümkün, ki bu çok uzakta.
Phil Spencer'a göre Fable, The Elder Scrolls 6'dan önce çıkacak. Sektörün içinden Jeff Grubb, Fable'ın 2023'te çıkacağını, yani The Elder Scrolls 6'nın 2024'te çıkabileceğini, ancak Fable'ın da 2024'e ertelenebileceğini belirtiyor. Bu nedenle, Elder Scrolls 6 2025 sürümü gibi görünebilir. Her iki durumda da, biraz zaman alacak.
The Elder Scrolls 6 oynanış
The Elder Scrolls 6 için herhangi bir oynanış görmemiş olsak da önceki birinci/üçüncü şahıs aksiyon rol yapma oyunlarını anımsatacağını düşünüyoruz. The Elder Scrolls 6'nın kullanabileceği şey, eksiksiz ve eksiksiz bir oyun revizyonu, savaşı eskisinden daha pürüzsüz hale getiriyor, bu da çok şey istiyor, çünkü Bethesda tarafından geliştirilen oyunların çoğu cehennem gibi hantal.
Birini veya diğerini donatmanız gerekmediği için silahlar ve sihir arasında bir ayrım görmek ilginç olurdu. Sihirli yetenekler, Skyrim'de Ejderha Haykırışlarınız ile aynı şekilde çalışıyorsa, böylece bir silahtan vazgeçmek zorunda kalmadan sihri kullanabilirsiniz?
Bethesda'nın savaş açısından büyük düşünmesi gerekiyor. The Witcher 3 gibi eleştirmenlerce beğenilen bir oyunda savaş çok eğlenceli değildi, ancak Skyrim'den çok daha yaratıcı. Bu noktada, bana Xbox 360 oyununu hatırlatmayan bir şey oynamak istiyorum.
Bana umut veren şeylerden biri, Howard'ın 2019'da IGN ile yaptığı bir röportajda "İnsanların bu konuda çevrimiçi şaka yaptığını biliyorum ama [Skyrim] Switch'teki en çok satan oyunlardan biri. Üzerine koyduğumuz herhangi bir şey, bir hit oyun haline geliyor. Ve onu seviyorlar, hala oynuyorlar, neredeyse sonsuz oynanabilir, tüm modlar ve bunun gibi her şey. Ve Skyrim'den 8 yıl sonrayız. Elder Scrolls 6'ya girerken, bunun insanların en azından on yıl boyunca oynaması için tasarlamamız gereken bir oyun olduğunu bilmemizi sağlıyor.”
Bazı kanıtlar ayrıca Bethesda'nın Elder Scrolls 6 için bir Oyun Programcısı işe aldığını gösteriyor. ve konsollar.” Bu Starfield için kolaylıkla olabilirken, iş ilanında özellikle "güç mekaniği"nden bahsediliyor.
Henüz Starfield hakkında fazla bir şey bilmiyoruz, bu yüzden oyunun gerçekten de bu tür yeteneklere sahip olması tamamen mümkün. Aksi takdirde, Elder Scrolls 6'nın üretimi artırdığı ve şirketin odak noktası olmaya başlayacağı anlamına gelebilir.
Elder Scrolls 6 hakkında hala fazla bir şey bilmiyoruz ve Xbox ile Bethesda arasındaki anlaşma kapandığından beri hiçbir şey görmedik, ancak resmi yuvarlak masa toplantılarını buradan izleyebilirsiniz.
Elder Scrolls 6 hikayesi
Teaser fragmanı olan basit manzara çekiminden The Elder Scrolls 6'nın hikayesi hakkında çıkarabileceğimiz pek bir şey yok. Bununla birlikte, dizinin geri kalanının nasıl gittiği göz önüne alındığında, hikayenin nerede veya ne zaman gerçekleşeceğine dair bir fikir edinebiliriz.
Oblivion ve Skyrim arasındaki zaman atlaması 201 yıldı ve Oblivion ilk Elder Scrolls oyunundan sadece 34 yıl sonra gerçekleşirken, The Elder Scrolls 6'nın Skyrim olaylarından sonra başka bir zaman atlamasına sahip olması muhtemel.
Skyrim bir iç savaş zamanında gerçekleşti, ama en önemlisi, dünyayı yok edip tüketeceği kehanet edilen Alduin olarak bilinen eski bir siyah ejderha için eve dönüş görevi gördü. Tabii ki, oyuncu olarak, ahmağın Skyrim'den bile çıkmamasını sağladınız. Ancak Alduin'in bir gün kaderini gerçekleştirmek ve dünyayı yok etmek için geri dönebileceği ima edildi.
Alduin'in The Elder Scrolls 6'ya geri dönmesi, anlatı açısından inanılmaz derecede öngörülebilir bir hamle olacaktır. Ancak, ya The Elder Scrolls 6, Alduin'in dönüşünden ve Tamriel dünyasını harap etmesinden yıllar sonra gerçekleştiyse? Böyle bir trajediden sonra kalanların parçalarını toplayan bir dünya ve toplum görmek ilginç olurdu.
Bu, Tamriel'in çoğu, yoğun bir şekilde dokunmuş önceden oluşturulmuş bilgiler üzerine inşa edildiğinden, yeni bir olasılıklar alanı açacaktır, ancak bunun gibi bir olay, çoğu önyargıyı yıkacak ve böylece yeni oyuncuları daha erişilebilir bir hikayeyle franchise'a tanıtacaktır.
En azından, ünlü Skyrim Büyükannesi Shirley Curry'nin oldukça kötü olan The Elder Scrolls 6'da bir NPC olarak yer alacağını biliyoruz.
Şimdiye kadar Daggerfall'da High Rock ve Hammerfell'in yanı sıra Morrowind, Cyrodiil ve Skyrim'de bulunduk. Aslında Elder Scrolls evreninde daha sonra ziyaret edebileceğimiz birkaç yer var.
Tamriel'deki tüm illerin bir kısmı kıyıda yer almasına rağmen, kara kütlesi kıyıda bulunduğundan, karavan bize bazı ipuçları veriyor. Bir sonraki oyunun, Orman Elflerinin evi olan Valenwood'da, hatta Argonyalılara ev sahipliği yapan Kara Bataklık'ta gerçekleşmesi mümkündür - her ikisi de henüz gitmedik.
Fragmandaki dağ silsilesi tarafından oyunun Black Rock veya Hammerfell'de geçebileceğine dair bazı spekülasyonlar var; ilki Bretonların evi, ikincisi ise Kızıl Muhafızların ülkesi.
The Elder Scrolls 6'nın birden fazla eyalete yayılması fikri kulağa hoş gelse de, oynamak için daha odaklı bir sanal alanı tercih ederim. The Elder Scrolls Online'da gördüğümüz gibi, dünyaya daha fazla alan eklemek, her zaman hacim kazandırmaz. veya derinlik.
The Elder Scrolls 6 fragmanı
Elder Scrolls 6 için elimizdeki tek resmi görüntü, 2018'de Bethesda'nın E3 konferansında açıklanan fragman. Başlık kartıyla karşılanmadan önce burada, gizemli bir bölgenin üzerinde yüzen kamera dışında görülecek pek bir şey yok.
https://youtu.be/OkFdqqyI8y4
Ancak bu, hayranların 30 saniyelik çekim hakkında çılgınca spekülasyon yapmasını engellemedi. YouTuber Imperial Knowledge, uzak mesafedeki dağ silsilesinde küçük kar lekelerinin nasıl olduğu, martıların su kütlesinden uçup gitmesi ve bunun bir deniz olması gerektiğini gösteren nasıl olduğu da dahil olmak üzere, fragmandan ayırt edebileceğimiz her şeyi derinlemesine inceliyor. büyük kale kesinlikle insan mimarisidir. Ve logo daha cesur bir yazı tipiyle sunulduğu için oyun çöl ortamında geçebilir.
İmparatorluk Bilgisi, tüm bu kanıtların eyaletin muhtemelen Hammerfall olduğuna işaret ettiğini gösteriyor. Römorkun içindeki dağların, her ikisi de bu eyalette bulunan Taneth'ten Rihad'a kadar uzanabileceğine inanıyor. Ek olarak, Hammerfall dağlık bir savan olarak bilinir ve bölge dizide çok fazla temsil edilmediğinden, görünüşe göre hikayeyi genişletmek için sağlam bir yer.
Bethesda'nın ortaya çıktığında önceki oyunlarla "aynı motoru" kullanmasına kızan oyunculardan biri olduğum için The Elder Scrolls 6'nın Creation Engine ile ilgili bir bölüm ekleme ihtiyacı hissediyorum.
Ancak o zamandan beri gözlerim açıldı. Oyuncu arkadaşlarım, PC gibi bir oyun motoru düşünün. Bir bilgisayarın içinde, güncel olmadığı için değiştirilen bir sürü bileşen vardır. Hatta tüm anakartı ve kuleyi değiştirebilir, ancak bileşenleri koruyabilirsiniz ve bu, yeni yükseltilen aynı bilgisayar olmaya devam edecektir. Bir oyun motoru da aynı şekilde çalışır.
Game Star TV'ye verdiği bir röportajda Todd Howard, “Bence oyun yapmayan çoğu insan 'motor' kelimesini karıştırıyor. Motoru tek bir şey olarak düşünürler. Teknoloji olarak görüyoruz. Pek çok parça var ve her oyunda bunun parçaları değişiyor. Render, animasyon sistemi, komut dosyası oluşturma, yapay zeka, kontroller [ve] onun ara katman yazılımlarından bazıları, [gibi] Havok Animation.” (Ara yazılım, geliştiriciler tarafından belirli işler için kullanılan üçüncü taraf yazılımdır.)
Ayrıca bu kararın nedenlerini de açıklıyor: "Editörümüzü seviyoruz, buna alıştık. Gerçekten çok hızlı geliştirmemizi sağlıyor, mod yapımcılarımız bunu çok iyi biliyor. Ayrıca, oyunları geliştirmek için kullandığımız bazı temel yollar var. Bu şekilde yapmaya devam edeceğiz çünkü verimli olmamızı sağlıyor ve en iyi şekilde işe yaradığını düşünüyoruz."
Xbox'ın Bethesda'yı satın almasıyla ilgili büyük duyurunun ardından Todd Howard, Elder Scrolls 6 ve Starfield hakkında bir açıklama yaptı. Bethesda'daki yönetmen ve yönetici yapımcı, yeni nesil konsolların gelecek oyunların "Oblivion'dan bu yana en büyük motor revizyonunu" almasını nasıl sağlayacağı hakkında yazdı.
Howard'ın açıklamasında ayrıca, Bethesda ve Microsoft'un oyunları için teknik atılımlar yapmaya devam etmek için nasıl birlikte çalışacaklarından da bahsetti.
Howard, "Her yeni konsol döngüsünde birlikte geliştik. Artık bir milyardan fazla indirilen Fallout 4 ile konsollara modlar getirmekten Xbox Series X/S'yi besleyen en son teknolojilere kadar," dedi.
"Bu yeni sistemler, sadece grafiklerde değil, aynı zamanda CPU ve veri akışında da nesiller boyu sıçramalarla, yaratmayı sevdiğimiz geniş dünyalar için optimize edildi. Oblivion'dan bu yana en büyük motor revizyonumuza yol açtı, tüm yeni teknolojiler ilk yeni IP'mizi güçlendiriyor. 25 yıl içinde Starfield ve The Elder Scrolls VI," diye devam etti.
Peki bu The Elder Scrolls 6 için ne anlama geliyor? Pekala, eğer bu oyun Bethesda'nın serilerine tamamen yeni bir görsel deneyim sağlıyorsa, aslında yeni nesil oyunlara benzeme umutlarımızı karşılayabilir.
Elder Scrolls'tan Fallout'a kadar önceki Bethesda oyunlarındaki sorun, hepsinin homojen bir tasarıma sahip olmasıydı. Her oyunun kendi görsel iyileştirmeleri vardı, ancak yanlarında piyasaya sürülen oyunlara kıyasla artımlı ve güncel değillerdi.
Umarım bu, The Elder Scrolls 6'nın Xbox Series X'te gerçekten piyasaya sürüldüklerinde bizi havaya uçuracağı anlamına gelir.
The Elder Scrolls 6 minimum ve önerilen gereksinimler
Evet, en az dört yıl daha çıkmayacak bir oyun için bazı PC gereksinimleri ortaya koyayım. Dürüst olmak gerekirse, Bethesda oyunlarının optimize edilme şekliyle The Elder Scrolls 6 muhtemelen daha eski donanımlarda çalışabilecek.
Minimum gereksinimler Intel Core i5-2300 veya AMD Phenom II X4 945 CPU, 8GB RAM ve Nvidia GTX 550 Ti veya AMD Radeon HD 7870 GPU olduğundan, Fallout 4 bile bir patates üzerinde çalışabilir. Önerilen gereksinimler hala yalnızca Intel Core i7 4790 veya AMD FX-9590 CPU, 8GB RAM ve Nvidia GTX 780 veya AMD Radeon R9 290X GPU idi.
Her şey gerçekten Bethesda'nın Yaratılış Motorunu ne kadar elden geçirdiğine bağlı, ancak grafik olarak çok yoğun olacağını düşünmüyoruz. Yine de yanıldığımızı umuyoruz (gelecek nesilde parlıyor).