Ghost of Tsushima İçin İstatistikler Yayınlandı
Geçtiğimiz yıl Sucker Punch Studios, PlayStation'a özel oyunu Ghost of Tsushima'yı yayınlamıştı. Oyun, hem hikayesi, hem oynanış mekanikleri ve hem de zengin oyun içeriği ile birçok oyuncu tarafından oldukça sevildi. Özellikle oyun içerisinde bulunan fotoğraf modu ile birçok oyuncu grafiklere ne kadar önem verildiğinin de altını çizmiş oldu.
Şimdi, oyunun geliştiricisi olan Sucker Punch Studios, yaptığı açıklama ile oyunun piyasaya sürülmesinin üzerinden bir yıl geçmiş olmasını kutlamak için istatistikler paylaştı.
Sucker Punch, geçtiğimiz haftalarda Ghost of Tsushima için pek çok duyuru yaptı ve sızıntılar ortaya çıktı ve bunların çoğu Ağustos'ta vizyona girecek olan Director's Cut'a odaklandı. Bunun yanı sıra, bugün, Ghost of Tsushima'yı piyasaya çıktığı ilk yıl içinde oynayan hayranlara, oyunun en popüler etkileşimlerinden bazılarını gösteren bir grafik gösterildi.
Sucker Punch, Ghost of Tsushima'daki farklı oyun etkileşimleri için istatistikler yayınladı. Sucker Punch'ın grafiği, oyuncuların Ruh Köpeklerini çağırmak veya Efsaneler Modu görevlerini oynamak gibi oyun içinde belirli eylemleri gerçekleştirmek için milyonlarca saat harcadıklarını ortaya koyuyor. Bu, Ghost of Tsushima'nın muazzam oyuncu tabanının yıl boyunca korunduğunu göstermektedir.
Ghost of Tsushima Oyun İstatistikleri Açıklandı
Sucker Punch'ın grafiği, Ghost of Tsushima'nın ilk yılında 679,2 milyon muharebe savaşının yapıldığını ortaya koyuyor.
Aynı şekilde 331,1 milyon düello yapıldı. Ghost of Tsushima'nın çekişmeleri ve düelloları, oyuncunun normal savaş mekaniğinin çok daha sinematik bir parçasıdır. Rastgele düşman karşılaşmalarında savaşlar meydana gelebilir, bu nedenle bu kadar çok sayıda oyuncunun savaşma isteğini görmek şaşırtıcı değil.
Öte yandan düellolar, belirli olaylara ve boss savaşlarına bağlıdır; bu, oyuncuların Ghost of Tsushima'daki ana ve isteğe bağlı etkinlikler sırasında bu savaşları aramaktan keyif aldıkları anlamına gelir.
Benzer şekilde, haikus ve tilkiler Ghost of Tsushima'da belirli bir sayıda gelir ve adanın genel gelişimine katkıda bulunur. Bu, çok sayıda oyuncunun 68,5 milyon haikus yazılı ve 55,63 milyon tilki evcil hayvan olması için Ghost of Tsushima'yı en az bir kez bitirdiğini gösteriyor.
Başka bir istatistik, oyunun geniş açık dünyası nedeniyle tercih edilen Ghost of Tsushima'daki atla seyahati kapsar. Ghost of Tsushima'nın çoğu, oyuncular oyunun verimli yan görevlerini ve koleksiyonlarını tamamlamak için adanın en uzak köşelerini keşfediyorsa at sırtında uzun bir süre geçirmesi gerekiyor. Sucker Punch'ın grafiğine göre, oyun içinde at sırtında 4.241 milyon saat oyuncular tarafından at sırtında geçirilmiş.